Metody nauczania
- Metoda W. Sherborne umacnianie poczucia bezpieczeństwa, akceptacji, panowania nad własnymi emocjami
- Metoda Pola Denisona wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci koordynacja ruchowo wzrokowo - słuchowa, lateralizacja
- Pedagogika zabawy Klanza
- Nauka poprzez zabawę, zdobywanie umiejętności pracy z grupą, odkrywanie własnej indywidualności
- RYTMIKA
- Edukacja plastyczna rozwijanie posiadanych uzdolnień, nabywanie nowych umiejętnoŚci, poznawanie różnych technik plastycznych
Wiele ciekawych zajęć podczas całego dnia w godz. 8:00– 13:00
- Edukacja językowa
- Zajęcia umuzykalniające z elementami gimnastyki
- Edukacja ekologiczno przyrodnicza
- Kinezjologia Edukacyjna według Paula Dennisona
- Edukacja zdrowotna
- Edukacja społeczna i otoczenie techniczne
- Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania
- Edukacja matematyczna
- Edukacja emocjonalna i wprowadzenie w świat wartości
- Zabawy wyciszające i rozluźniające
- Zajęcia doświadczalno-eksperymentalne
- Zajęcia wspierające rozwój inteligencji emocjonalnej dziecka
- Rozwijanie naturalnych umiejętności zabawy
- Myślenie twórcze
- Wspomaganie rozwoju mowy u dziecka
- Logo rytmika
- Wycieczki
- Przygotowanie przez dzieci okolicznościowych teatrzyków i inscenizacji
- Udział w konkursach
- Imprezy urodzinowe, okolicznościowe
- Uczymy się, aby WIEDZIEĆ
- Uczymy się, aby DZIAŁAĆ
- Uczyć się, aby BYĆ
- Uczyć się, aby ŻYĆ WSPÓLNIE Z INNYMI
- Budowania "obrazu siebie" w relacjach Ja i Ty-Wy, Ja-To przez stwarzanie odpowiednich warunków.
- Stwarzanie sytuacji edukacyjnych usprawniających biegłość w budowaniu i posługiwaniu się znakiem - słowem, gestem, liczbą, barwą w poznaniu i zmienianiu siebie i świata.
- Kształtowanie umiejętności i elementarnych zdolności dynamicznego przystosowania dziecka do otaczającej je rzeczywistości - bliższej i dalszej.
- Wprowadzanie dziecka w świat wartości i postaw pozytywnych w otwartym, twórczym (na miarę dziecka) funkcjonowaniu w grupie.